2013. április 7., vasárnap

~Bevezető~



Jessica Moore-nak hívnak. Átlagos, hétköznapi 17 éves lány vagyok. New Yorkban élem minden napjaimat. Gimnáziumba járok, ahol sok barátom van. 
Szüleim sokat keresnek, szóval jómódúak vagyunk. Sok mindent megkapok, de van amit nem. Nem vagyok elkényeztetett. A családom odafigyelt, és normális gyerekként kezelnek. 
Ha valami rosszat teszek, a bünti vár rám.
Van egy bátyám, Chris. Nagyon szeretem, a kapcsolatunk tökéletes. Jobb testvért nem tudtam volna kívánni.
Az édesanyám egy csodálatos nő, aki életet adott nekem. Vele is nagyon jó a kapcsolatom. Különösebben nem szoktam visszabeszélni. 
Édesapám vicces, jó fej, szeretek vele szórakozni. Feldobja a kedvem. Szeretem. Tehát egyértelműen szerető család vagyunk. Megvan a jó hangulat, ha épp együtt töltünk egy kis időt. Mivel estig dolgoznak , későn érnek haza, így keveset vagyunk együtt.
A legjobb barátnőm Ashley Florence. Régóta ismerjük egymást, általánosból. Aranyos , szép, bájos lány. Imádom, mindent megbeszélünk, ha összeveszünk két perc és újra minden a régi.
Van legjobb fiú barátom. Én igen is hiszek a fiú-lány barátságban! Létezik. Austin Mahone, helyes, nagyon megbízok benne. Nem árult el sosem. Ovis korunk óta vagyunk a másik életében. Mindig mellettem van, ez kölcsönös. Az összes titkot tudja rólam. Ahogy én is róla. Annyira ismerjük egymást, hogy nem tudunk mit titkolni, elrejteni a másik elől. Sokszor csinálunk őrült dolgokat. Valamikor szerelmes párnak néznek minket a viselkedésünk miatt. Ja, és irtó cuki hangja van.
Boldog vagyok, mindenem megvan, de érzem, hogy valami hiányzik az életemből. És még nem jöttem rá. De egy naptól kezdve gyökeresen megváltozik az életem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése