2013. június 21., péntek

30.rész ~Terv~




Kiss me | via Tumblr

~ Jessica szemszöge ~

Justinnal egész jól elvoltunk, sőt nagyon. És igen, nagyon szeretem. Nem tudok neki ellenállni. Hiába az idegeskedéseimnek, amikor hozzám ér, a bőröm pezseg érintésétől. Annyira jól érzem vele magam. Amikor meglátom a szívem kihagy egy ütemet, és amikor a közelében vagyok a hasamban pillangók ezrei, sőt ezrei mocorognak. Szívem hevesebben ver. Ez ellen nem tudok mit tenni. Első nap, amikor nézett akkor is zavarba ejtett. Mikor a többi nap a közelembe jött, és fogdosott, hozzám ért, nehezen bírtam magam tartani. Amikor majdnem megcsókolt, és én elszúrtam. Muszáj volt, hisz nem vagyok ribanc. Persze a fiúkkal mindig is nagyon jól kijöttem. Remélem most már lesz valami. Másfél éve nem volt kapcsolatom, ez elég sok idő. Justinnál próbáltam magam tartani, de nagyon nem ment. Ez lett a vége. Persze nagyon örültem ennek, hisz nem bírtam volna tovább.

Mentünk kifelé, már csak az elektromos ajtó választott el minket a kinti friss levegőtől, amikor megtorpantam. Justin észrevett, és visszafordult.
- Mi baj van, kicsim? - ölelt át.
- Nem bírom... - engedtem el. Kezét még mindig fogtam.
- Mit? - simított arcomra.
- Nélküled. Már most. - húztam el a számat.
- De hát itt vagyok. - röhögött.
- Öhmmm... - pirultam el. Abbahagyta a nevetést, és komolyan nézett rám.
- Mi van? - szuggerálta tekintetem.
- Csókolj meg! - mosolyogtam.
Követte utasításom, és megcsókolt. Ismét érezhettem isteni ajkait. Nyelvét finom csúsztatta át számba. Hosszú ideig csókolóztunk. Miután elváltunk Justin a szemembe fúrta tekintetét, és ismét vigyorgott.
- Mi az? - kérdeztem immár kuncogva.
- Semmi... - rázta hevesen a fejét.
- Remélem tudni fogom. -
- De mit? - meresztette rám kikerekedett szemeit.
- Tudom, hogy tervelsz valamit. - nyomtam egy puszit arcára.
- Ennyire ismersz? -
- Látod. - rántottam vállat.
- Menjünk, mert itt hagynak. - húzott kezemnél fogva.
Kiléptünk a friss levegőre, gyors elengedtük a kezünket. Nézelődtünk, és megtaláltuk a szerelmespárt a túloldalon. Justin elindult a zebrán át, én pedig követtem. Egyszerre értünk oda.
- Na mi volt, tesó? - kérdezte Ryan.
- Nem volt semmi. De gondolom ti lenyomtatok addig egy kört a mosdóban. - kacsintott Justin.
Ashley felé fordultam, aki egyből a nyakamba ugrott. A fülembe suttogott.
- Komolyan, volt valami? - engedett el, hogy a szemembe tudjon nézni.
- Nem, nem volt. Csak megcsikizett. - röhögtem. - Ugye, Justin? - néztem rá.
Felém kapta fejét, és édesen mosolygott. Kezei zsebre voltak téve, úgy bólogatott.
- Igen. - nevetett.
- Jól van, induljunk valamerre. - fogta meg Ry barátnője kezét.
- Okés. - szóltunk egyszerre Jussal.
Összenéztünk, előre engedtük a két turbékoló galambot, és hátul elvoltunk magunknak. Útközben annyira le voltak foglalva egymással, hogy beugrottunk egy kisebb gumicukros boltba. Vettünk ilyen színes, savanykás, hosszú gumicukrot. Kisiettünk, ám lemaradtunk tőlük. Beértük őket, nem volt gond. Megőrjít ez a srác. Nála van az édesség, így ő etet. Megyünk, s a számhoz nyújtja, hogy harapjak.
Elszórakoztunk, aztán tiszta ragadós szájjal megállítottam a mellettem röhögő fiút, nyomtam egy gyors puszit ajkaira, ám fogságba ejtette enyéimet. Csókolóztunk, éreztem, hogy vággyal csinálja. Én sem csináltam másképp. Mikor abbahagytuk, a skacok elől sétáltak kézen fogva. Remélem nem látták ezt a tevékenységünket.
Mikor megszabadultunk az édességtől, melléjük futottunk.
- Mi itt befordulunk. - mondta Ashley.
- Jó, mi meg megyünk tovább. - válaszolt Jus.
- Sziasztok! - köszöntünk el.
- Sziasztok! - viszonozták.

Itt elváltak útjaink. Nem is néztük, hogy figyelnek-e, de Justin nem zavartatta magát. Rámarkolt kezemre. Összekulcsolta övével.
- Végre! - mosolygott.
Én ugyanezt a gesztust viszonoztam. Nem csak akaratból, anélkül is. Megtettünk pár lépést. Ott voltunk a házunknál.


Megálltunk egy pillanatra, a búcsúzkodásig. Justin lassan közelített felém. Végül rátapadt ajkaimra. Mohón csókolt. Nem értem, de olyan, mintha soha többé nem kapna tőlem csókot.
- Hiányozni fogok? - kérdezte vigyorogva.
- Nagyon. - adtam puszit szájára.
- Nem sokáig. - kacsintott.
- Mire készülsz? - szűkítettem össze szemeimet.
- Meglepi. -
- De ne mááár! - nyavalyogtam.
- Figyelj! Most mentem, szia kicsim! - adott egy hosszú puszit ajkaimra.
- Szia, szívem! - mosolyogtam.

Megvártam míg lelép. Bementem. Levettem a cipőm, és bementem a nappaliba.
- Szia bátyus! - mondtam örömmel.
- Húgi, szia! - jött oda hozzám.
Adott két puszit, majd megölelt. Viszonoztam persze, de furcsa volt.
- Minden rendben? - kíváncsiskodtam.
- Ami azt illeti, megint itt kell, hogy hagyjalak. - vakarta tarkóját.
- Miért, - biggyesztettem le ajkaimat.
- Mert kiviszem a szemetet. - nevetett.
- Bunkó! - ütöttem vállba röhögve.
Megfogta a szemetet, amit kivitt. Gyors megsimogattam Duffyt, mielőtt kiszaladt volna Chrissel. Felszaladtam a szobámba. Gyors bepakoltam holnapra. Előszedtem a pizsamámat, s mentem fürödni. Pár perc alatt lezuhanyoztam.
 Lenéztem még bátyámhoz, akit nem találtam meg sehol. Gondolom a szobájában van. Gyors ettem egy szendvicset, kivettem egy fél literes vizet a hűtőből, amivel a szobámba indultam vissza. Közben belestem testvéremhez.
- Jó éjt bátyó! - suttogtam.
- Neked is, húgi! - szólt vissza.
Amúgy készült volna aludni, de benyitottam. Szegény ezért biztos utál. Befordultam a szobámba, így magam után becsukva az ajtót. Ittam egy nagy kortyot vizemből. Befeküdtem ágyamba, s kényelmesen elhelyezkedtem. Hallottam kisebb-nagyobb zajokat. A Hold fénye bevilágított a szobámba.
Nem bírtam elaludni, végig Justin járt a fejembe. Az egész nap. Persze a terve is, mert nekem ne mondja, hogy nem tervez semmit.
Gondolatmenetemet egy hűvös szélfuvallat zavarta meg, vele egy kisebb sóhaj és zaj. Hirtelen pattantam ki az ágyból.
- Te mit keresel itt? - nevettem.
- Jöttem hozzád. - mondta.
- De hát itthon van a bátyám. -
- Nyugi, nem fogja észrevenni. - tette szája elé mutatóujját. - Kapok egy puszit? - mutatott arcára.
- Hogy ne! - vigyorogtam.
Felemelkedtem lábujjhegyre, és adtam volna arcára puszit, de elfordította arcát, amiből csók lett. Kezeit derekamra simította, s heves csókcsatába kezdtünk. Lassan araszolt ágyam felé, végül ráestünk. Justin nyakamat ellepte kisebb csókokkal, amit halk nyögésekkel adtam tudtára, hogy igen is élvezem a helyzetet. Mikor abbahagyta, fellökte magát kezével. Vette volna le pólóját, viszont odaugrottam elé. Megállítottam kezeit, megfogtam fehér felsőjének alját, majd felfelé húztam azt. Kínozva levettem róla. Kezeimet végigsimítottam kockás hasát. Megálltam hasa aljánál, nadrágja övét kapcsoltam ki. Letoltam róla a nadrágot. Ő államnál fogva magához húzott. Láttam szemeiben amolyan csillogást, olyan édes. Adtam neki egy puszit arcára, majd befeküdtünk az ágyba.
- Szeretlek, barátnőm! - adott fejemre egy puszit.
- Én is szeretlek, barátom. - öleltem szorosabban.
Szorosan magához húzva aludtunk el. Éreztem azt a jellegzetes Justinos illatát. Álomba ejtő.



Oké, tudom haragudtok rám. Kárpótolhatlak titeket valamivel? Írjátok le komiba, meg persze a véleményeket is. Mielőtt kérdeznétek, le lehet venni, igen összejöttek. Gondolom vártátok már. Hát eljött ez is. Puszilok minden kedves, kitartó olvasómat. Komiba kárpótlásul írjatok ötleteket! <333

20 megjegyzés:

  1. wííí, már nagyon vártam, hogy végre összejöjjenek!:D:$$
    annyira belemerültem az olvasásba, hogy lemaradtam az éjféli kívánásról... kerek 1 perccel. pech, mi?:D
    amúgy azt hittem most... izéé... hogy le fognak... na, érted.:D aztán rájöttem, hogy Jess nem olyan csaj, úgyhogy el is vetettem ezt az ötletet.
    nagyon jó rész volt, és nagyon várom a kövit.:$<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. wáá, gondolom :DD
      az, de nagyon :DD xdd
      aha, értem.. hát kitudja, lehet nem sokára az is lesz :DD :$
      köszönöm, jól van <33

      Törlés
  2. 1:Imádom.2:Siess a következő résszel!3:Az a lényeg,hogy mihamarabb hozd a következő részt! <3 (: :**

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1. örülök :D 2. siettem :D 3. mindjárt kirakom <3

      Törlés
  3. örülök hogy összejöttek siess a kövivel.:)

    VálaszTörlés
  4. Szióka!
    Nagyon jó rész lett, mint mindig, kíváncsi vagyok hogy jönnek rá hogy együtt vannak el mondják vagy lebuknak egy csók közben? Arra is kíváncsi vagyok Justin megy-e többször még a másik csajhoz. Siess a kövivel :)

    U.I.: egy kis meglepi http://baratok-vagy-szerelem.blogspot.hu/2013/06/7dijam.html

    Puszi: Réka xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm:) kiderül majd :DD siettem :D

      Jajj, köszönöm :D Puszii :)

      Törlés
  5. Siess a kövivel, az kárpótolja hogy eddig kellett várnunk a 30. résszel. Amúgy nagyon jó lett :) Siess :) ÜGYIII VAGY ;)

    VálaszTörlés
  6. Egyszerűen imádom :$$ kövit ^^ ~Gabii<3

    VálaszTörlés
  7. Wáhh *---* imádom KÖVII :)))

    VálaszTörlés
  8. Wááááááá :D:ss
    Istenem, annyira tetszik ..xdd
    Kíváncsi vagyok, hogy meddig maradnak együtt és, hogy mi lesz az első veszekedésük :DD
    SIESS a kövivel.!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nagyon örülök, tényleg :DD
      Gondolom.. majd kiderül, sietek a folytatással :D

      Törlés
  9. naggggyon jó lett csajszim, remélem hamar hozod a kövit:))<33 pusszantalak*.*:DD:PP<33333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönööömm csajom :D hozom hozom <3 én issss :DDDD <3333333333

      Törlés
  10. Hello.... IMÁDOM, IMÁDOM, IMÁDOM IMÁDOM és persze IMÁDOM!! Ez az igazság IMÁDOM wíííí tõk jó!!!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, mérhetelenül köszönöm. Bocsi, hogy ide csak most válaszolok, de nagyon édes vagy <3

      Törlés