2013. június 22., szombat

31.rész ~Feszültség~


Reggel korán 06:33-kor keltem pontosan. Kimásztam Justin mellől, és kifelé vettem az irányt. Hamar kiléptem, becsuktam az ajtót. A folyosón menve bátyám szobájának ajtaja nyitva volt.
- Ajaj, Jessica! Most nagyon nagy pácban vagy! - gondoltam magamban. Ajkamba harapva indultam le a lépcsőn. Leszaladtam gyors, bementem a konyhába, ahol testvérem tartózkodott. Remélhetőleg nem vette észre Justin-t.
- Jó reggelt! - köszönt.
- Neked is. - mosolyogtam feszülten.
- Hogy aludtál? - csak nem... észrevette?!
- Köszi, jól! Te? - vettem ki a hűtőből a tejet.
- Én is, de még mindig fáradt vagyok. - dörzsölte meg egyik kezével szemeit.
- Mikor mész? - csináltam közbe a reggeli kakaómat.
- Mindjárt. Megiszom a kávémat. - nézett órájára.
- Oké. Mikor jössz? -
- Estefelé. - ivott a bögréből, letette, és felállt.
- Sajnálom, xboxoztam volna veled! - ütöttem vállába.
- Szerintem tudunk majd játszani. - mosolygott. - Na, mentem. - adott puszit arcomra.
- Jó, szia! - tartottam felé arcomat.
- Szia, húgi! - fogta meg táskáját.
Hallottam egy ajtócsukódást. Miszerint el is ment Chris.
- Huhh, ezt megúsztad Moore! - sóhajtottam megkönnyebbülve.
Megcsináltam a saját kakaómat, de még egy adagot csináltam az újdonsült barátomnak. A boldogságtól a rádióban leadandó zenére dúdoltam. Megfogtam a két bögrét, s felmentem a szobámba. Justin még édesen aludt. Egyem a szívét de aranyos. Letettem a kakaót a kis szekrényemre. Rá másztam az ágyra. A fiú fölé hajoltam. Arcát kezdtem simogatni. Majd adtam egy hosszas puszit rá. Megfogta kezemet, és magára rántott.
- Ááá Justiin! - sikítottam.
Alulra kerültem, ő csak röhögött. A kezeim fejem mellett feküdtek. Lefogta, összekulcsolva. Közel hajolt, majd nyakamra adott egy csókot. Erre én is nagyot nevettem.
- Jó reggelt! - mosolygott. Ezt követően megcsókolt.
- Készítettem kakaót. - szóltam.
- Aranyos vagy. - nyomott még egy csókot ajkaimra.
Leszállt rólam, majd megittuk a tejjel készített innit. Utána készülődni mentünk. Justin elütött jó pár percet haja csinálásával. Addig megetettem kutyámat. Végül hét óra tízkor elindultunk suliba.
Kézen fogva mentünk. Egészen a suliig. Ám a suli előtt nem volt se Ashley, sem a banda. Ezért besétáltunk az épületbe. Ott megtaláltuk őket.
- Sziasztok! - köszöntünk.
Justin mindenkivel lepacsizott, én meg barátnőmet öleltem meg.
- Kettesbe? - kérdezte Oliver.
- Nem volt semmi, megnyugodhat a szívecskéd. - mondtam.
Mire a többiek nevettek. Elindultunk a terembe. Ahol helyet foglaltunk.
- Szia Austin! - ugrottam nyakába.
- Szia Jessi! - ölelt vissza.
- Hogy vagy? - ültem le mellé.
- Köszi, jól. Te? - vigyorgott.
- Én is. -
Ezzel be is csöngettek. Bejött a tanár, és elkezdte az órát. A tanítás alatt néha hátrafordultam Justinhoz, aki puszikat küldözgetett, amire elpirultam. Vissza is kaptam a fejem.
Kicsöngettek. Én még elpakoltam a táskámba. Addigra mindenki kiment az osztályból. Azt hiszem...
Miközben tevékenykedtem, valaki hátulról belemart oldalamba. Megugrottam, azzal meg is fordultam. Megcsókolt gyorsan, majd ellöktem magamtól Justint.
- Ne itt! - szóltam rá.
- Hmmm... van egy ötletem hol. - nézett ravaszan.
- Hol? - érdeklődtem.
Elmarta kezem, s maga után húzott. Egészen a mosdóig. Bementünk a fiúba.
- Justin! Én nem akarom látni más fiúknak a férfiasságát! - suttogtam.
A falnak döntött. Jobb keze fejem mellett volt, a bal pedig derekamon.
- Akkor ezek szerint az enyémet látni akarod. - röhögött.
- Vagy nem. - markoltam meg eddig szóba hozott testrészét.
- Ahh... - nyögött fel.
Közel hajolt nyakamhoz. Orrával simította bőrömet. Utána végig húzta nyelvét rajta. Egészen államig. A szám szélénél megállt, majd szemembe nézett. 2 perc után rátapadt ajkaimra. Csókolóztunk egy jó ideig. Nem hagytuk volna abba, ha nem nyitnak be.
- Oh, bocs, hogy megzavartam az előjátékot! - nevetett a srác.
- Mi van, faszfej? Kell a verés? - fordult testével felé Justin.
- Ne itt kúrd meg azt a ribancot! - röhögött tovább, ezzel felhúzva az én idegeimet is.
- Tudod ki a ribanc, te rohadék! -
Ennyi. Justin nekiment a srácnak. Ott püfölte már a földön, hiába fogtam le.
- Justin! - szóltam neki.
- Majd megtanul szépen beszélni. - idegeskedett.
- Állj már le! - öleltem meg hátulról, eközben ő a fiún ült, és úgy bokszolta. Ezzel le is fogtam.
- Menjünk vissza a terembe! - mondtam neki.
- Nem. - lihegte.
- Mert? - kerekedtek ki a szemeim.
- Én most elmegyek. - állt fel.
- De hova? - mentem utána.
- El innen. Valahova. - ment ki. Elkaptam kezét, s lefogtam.
- Megyek veled. - tekintetem mélyen szemeibe fúrtam.
- De, észrevétlenül. - ölelt meg.
Szerencsénkre még nem csöngettek be. Cuccunkat összeszedtük. Kimentünk, kerülve az embereket. Kiosontunk a tömegből. Először Justinhoz mentünk a kocsiért. Az út alatt feszült volt, nem tudtam mire vélni ezt az idegeskedést. A ház elé érve bepattantunk a járműbe, és indultunk is. Kezei erősen fogták a kormányt. Izmai nyakán, mindenhol megfeszültek. Gyorsan indult el. Valahogy bízok benne, még akkor is, ha nem tudom hova tart utunk.


Rééész! :D Remélem kiengeszteltelek titeket! <3 A következő jövő héten várható! Addig is sok puszi. <33 Örülök, hogy vagytok nekem. :$$ <3

14 megjegyzés:

  1. nagyon izgalmas, nagyon érdekes, és NAGYON KIRÁLY, mint mindig.:$<3 kíváncsi vagyok a kövi rész(ek)re, úgyhogy siess!:D<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon aranyos vagy, mint mindig :D köszönöm :) <3 sietek! <3

      Törlés
  2. Szia Niki! Én még nagyon új vagyok erre fele. Csütörtökön találtam meg a blogodat és ahogy olvastam nagyon megtetszett. Hihetetlen ahogy írsz, engem megfogtál, de nagyon. Szóval, az össze rész nagyon jó lett, ahogy ez is. Siess a kövivel:))
    Puszi<33 Mabel
    U.I.: nézz be hozzám: mabel-wise-story.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Mabel! Annak örülök.:) uhh, nagyon örülök neki.:) Wáóó, köszönöm, nagyon aranyos vagy, és örülök, hogy megfogtalak. :) Jaj, nagyon köszönöm, és a véleményedet is, sokat jelent. Sietek! Puszii <33 Niki

      Törlés
  3. Áhhh. imádtam:D hogy bunyózott justinka xddd
    gyorsan kövit :Ö

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áhh, arii vagy :DD kemény gyerek xdd
      sietek :)

      Törlés
  4. Uhhhh Justin rossz fiú vagy...de én így is IMÁDLAK!!!!! Ahogy ezt a blogot is!! IMÁDOM............. Siess a kövivel várom már nagyon!!!:DD<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is. :$$xdd Jaj, de drága vagy. :) Sietek,igyekezek. :D <3

      Törlés
  5. nagyon nagyon nagyon elmondhatatlanul jóóóóóóóóóóó *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon nagyon nagyon de nagyon köszönöm szépen, ez sokat jelent :) *-*

      Törlés
  6. És elolvastam xddd Aaaa nagyon jó siess <3 imádom <3 ez olyan izgalmas <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örölük :DD Deköszii, sietek <3 cuki vagy <3

      Törlés